Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jan 2024 11:31:10 +0200

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/00086 
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Pringi küla, Rohuneeme tee 65e, Harju 
maakond, Viimsi vald, Pringi küla, 11251 Viimsi-Rohuneeme tee// Rohuneeme 
tee 65d// 65e// 65f// L10 (Üksikelamu, Ehitise püstitamine) ja soovib teid 
kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Kaasame ehitusseadustiku § 42 lõike 6 kohaselt 
valitsema volitatud asutuse (Pringi küla, 11251 Viimsi-Rohuneeme tee) 
ehitusloa menetlusse.

Materjalidega tutvumiseks on vajalik ID-kaardi, mobiil-ID või smart-ID-ga 
sisse logida e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26857871> . Abimaterjaliks 
on loodud kaasamiskutsele vastamise videojuhend 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/help/training-materials> .

Kui kaasamiskutse on tehtud juriidilisele isikule, siis kutsele on võimalik 
ehitisregistris tagasisidet anda, kui olete sisse loginud juriidilise isiku 
rollis. Kui teil puudub juriidilise isiku roll, võtke palun kasutaja 
registreerimiseks ühendust [email-masked].

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 25.01.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (ESTELLA-MARIE KÕIV) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister